15 juni. Weekend in Beaulieu sur Dordogne - Reisverslag uit Beaulieu-sur-Dordogne, Frankrijk van Annechie - WaarBenJij.nu 15 juni. Weekend in Beaulieu sur Dordogne - Reisverslag uit Beaulieu-sur-Dordogne, Frankrijk van Annechie - WaarBenJij.nu

15 juni. Weekend in Beaulieu sur Dordogne

Door: Sjoert en Anna

15 Juni 2014 | Frankrijk, Beaulieu-sur-Dordogne

Vandaag weer een heerlijke zonnige warme dag op de camping.
We hebben lekker ontbeten en broodjes gemaakt uit onze meegebrachte oventje. Eerst de gebruiksaanwijzing gelezen en toen maar bakken.
Het eerste resultaat was een zwarte onderkant van de croissants maar dat mocht de pret niet drukken. De rest ging goed.
Nu maar eens de kaart erbij gehaald en plannen gemaakt voor het vervolg van onze reis.
Morgen gaan we afreizen naar St Jean de Luz nabij de Frans Spaanse kust met, zoals het staat aangegeven, mooie stranden. Maar eens kijken morgen.
Deze voor vandaag ingelaste extra rustdag bleek een goeie beslissing te zijn.
Na lekker gezwommen te hebben vatten wij het plan op om voor vandaag een mooie wandeling door het dorpje te maken.
Maar helaas voelde Sjoert zich na een poosje niet helemaal lekker. Wat krampjes enzo. :)
Toch maar besloten om terug te gaan naar de camping voor het geval dat. Welja dat geval kwam ook haha.
Wat koorts en rillingen maar die gingen, naarmate de tijd vorderde, met de goeie zorg langzaam verdwijnen. Zuster Annechie haha. Kunt wel merken dat ze in de zorg gewerkt heeft. ;-)
Anna heeft in de tijd dat ik voor pampus lag de hele camper opgeruimd en schoongemaakt. Toppie en dat voor een beginneling. :) Bordje kippensoep doet in dezen wonderen.
Maar ok. Morgenvroeg na de koffie en het ontbijt trekken we verder.
Vandaag weer geen kilometers.

Foto's volgen zodra wij een wifi-punt hebben gevonden. Dus nog ff wachten.