28 en 29 juni. Faro naar Humilladero, Spanje - Reisverslag uit Humilladero, Spanje van Annechie - WaarBenJij.nu 28 en 29 juni. Faro naar Humilladero, Spanje - Reisverslag uit Humilladero, Spanje van Annechie - WaarBenJij.nu

28 en 29 juni. Faro naar Humilladero, Spanje

Door: Annechie

29 Juni 2014 | Spanje, Humilladero

Reisverslag 28 en 29 juni
We vertrekken om 9.00 uur. Het belooft een warme dag te worden. Nu is het al 31 gr. We rijden richting Sevillia, Spanje.
Rond 12 uur, nadat we door een door en vlak landschap zijn gereden met af en toe sinasappelbomen en olijf en vijgbomen, verlaten we om 12 uur Portugal.
Het landschap wordt groener en heuvelachtiger met weer sinasappels en nu ook velden vol zonnebloemen. We besluiten de snelweg te nemen richting Sevillia.
Omdat het bij aankomst rond 16 uur is, parkeert Sjoert met gemak de camper midden in Sevillia, in een smal straatje, voor 50 eurocent, tot de volgende ochtend 8 uur. Maar zo lang blijven we niet. We nemen een ticket voor een stadstour door Sevillia, in een open bus. Lekker heet, 38 gr. Veel gezien, veel romeinse en moorse bouwkunsten. In 1993 is er een wereldtentoonstelling geweest en zo zien wij nog de diverse bouwwerken van dit evenement. We worden gewezen op een prachtig gebouw, waar het schijnt dat onze huidige koning en koningin elkaar voor het eerst hebben ontmoet. Veel indrukken en veel gezien.
Nu op zoek naar een camping voor het weekend voor, was, afwas en douches. Heerlijk en het liefst nog een zwembad erbij.
Dit lukt. Via onze campinggids komen we aan op een vrij nieuwe camping in Humiladero.
Na gegeten te hebben, heerlijk douchen en genieten van koele nacht met airco.
Op de zondag konden we onze was doen, weer heerlijk douchen, zwemmen en ons voorbereiden op een spannende wedstrijd Nederland-Mexico, onder genot van heerlijke bbq. We hijssen onze camper weer in het oranje en genieten van onze overwinning.
Gereden km 364